Kızlar bebeğimin odası tüm gün güneş görüyor İzmir sıcağı da malum tuluk olmuş yavrum dün gece. Bugün öğle uykusunda oturma odasında yatırdım yerde oyun halısında klimayı 28 derecede çalıştırdım ama çocuk yatağını istiyor sık uyandı rahat edemedi. Odasını serinletmek için siz ne kullanıyorsunuz klimaya çok sıcak bakmıyorum açıkcası UFO’nun soğuk buhar üfleyen cihazını duydum fikir almak istiyorum sizlerden