İlginçtir ben anneme bıraktığımda onda daha rahat uyuyor ve duruyor, ben doğduğundan beri çıktım 1 saat bile olsa çünkü zaten depresyon yaşıyorum ağır, eve tıkılı kalmak daha beter yapıyor beni nefes alamazsam sinirli oluyorum, süt sağıyorum bazen, bazen de o acıkmadan geliyorum. Bence korkmayın, uyandıktan sonra çıkın en kötü bi sonraki uykuya kadar çıkıp dönersiniz