Gulcee12 zaten herkes zeka karti ve hisirtili kitap demis. Bunlarin haricinde ben dans etmeyi oneriyorum. Bebegim iki aylikken uyku saatine yarim saat kala koynuma alip hafif muzikler ninniler esliginde dans ederdim onunla. Sarkiya veya ninniye de eslik ederdim. Hem sakinlesiyor rahat uyuyor, hem de o sarkilar hala favorisi. Simdi actigimda gulumsuyor hep 🙂