Asil7878 maalesef bebeklerin düzenli olarak büyüme atak dönemleri oluyor. Bazıları çok şiddetli geçiriyor bazıları ise biraz sakin. Kızım 3 yaşında ve o atakları hiç bitmedi, hep yeni şeyler çıkıyor ortaya. Ama şunu söyleyebilirim ki büyüyünce daha yorucu olmakla beraber nedense daha kolay gelmeye başlamıştı. Çünkü en azından ne istediğini az çok anlayabiliyorum. Ama daha bebekken olanlar çok daha zor geçmişti.