Kızlar bebeğim 53 günlük, birkaç gündür emmeden sonra gazını çıkartmıyor ama kusmuyor da rahatsızda olmuyor hani uyuyor uyanınca çürütmüş oluyor öyle kusuyor. Acaba gazı bitmiş olabilir mi? Ben yinede gaz damlasını vereyim mi ? Bu kadar erken biter mi ki?