Ruken01 Merhaba hanımlar, 20 günlük bebeğim var sezeryan doğum yaptım sütüm yok denecek kadar azdı zamanla biraz da olsa arttı mama takviyesi yapıyorum ama 2 gündür kızım emmeyi bıraktı iki emiyor bırakıyor ne yapmamı önerirsiniz ? Nolur yardım edin
Fatmanaz4545 Ruken01 bende sezeryan doğum yaptım sütüm cok geç indi . Manuel süt saçma pompası aldim tam 3 ay sagdim. Avuç içlerim morariyordu sagmaktan ama vazgeçmedim. Sonunda emdi . Bu süreç içinde qcikinca ilk emziriyordum zorla baktim hala aç mama veriyordum. Sonra süt sağıp veriyordum. Sütüm arttıkça mamayi biraktik. Ve bu arada biberona alismisti. Yavaş yavaş sağlamaya başladım azalttım zamanla hepsi geçti kızımda emmeye qlisti.
Anne_46 Sutunuzu sağıp öyle verin biberona alışmış olabilir sutunuzu biberona sağın birde öyle deneyin
Ruken01 Anne_46 dün biraz göğüs pompası araştırdım ama elimde şuan en basit olan model var o işimi görür mü sizce ? Yoksa manuel olanlardan mı almalıyım ?
Anne_46 Ruken01 ben manüel süt pompası kullanıyorum eğer elinizdeki süt pompası ile sütünüz sağlıyorsa boşuna masraf etmeyin derim
Ruken01 Fatmanaz4545 deniyim bende inşallah faydası olur ya çok stres yapıyorum böyle olunca üzülüyorum 😔
Ruken01 Anne_46 sütümün gelmesi icin vakumlama amacıyla kullanmıştım ama sağılmıyor sanırım onunla çünkü baya bi çekiyordum sadece 1-2 damla süt geliyordu onunla
Fatmanaz4545 Ruken01 stres oluyor insan ama hepimiz bu dönemlerden gectik sabırlı olmaya çalışın hergun yapmaya devam vazgeçmeyin yeter.