Evim 3+1 ama küçük. Bi odayı giyinme odası yaptık bi oda yatak odası, diğer oda da ardiye gibi. Çamaşırı bile o odada kurutuyorum. Balkon falan yok öyle büyük olarak. Tayinciyiz diye en başta oda yapmadık. Gittiğimiz yerde yaparız dedik ama bebeğim geceleri uyanmıyor. 6 aylık olacak. 6-7. Aylarda odasını ayırmak istiyorum. Gündüz odasında oynasın istiyorum. Ama yapamıyorum 🤦🏼♀️ Bu sene tayin gelecek mi oda belli değil. Gelirse 1 yaşında odasını ayırmış olacam. Ona da razıyım ama gelmezse naparım. Ev sahibiyiz bide. Evlenirken sanki hiç çocuk olmicak gibi ev dizmişiz resmen. Küçülemiyorum. Herşey 3 senelik daha, atamıyorum da. Ay napcam ben. Bu sene tayin gelmez seneye gelirse de 2 yaşında olacak. Çok mu geç olur nasıl olur. Bize bağlanır mı odada. Farkında olmadan ayırmak istemiştim ama olmuyo. Bi akıl verir misiniz