Geçmiş olsun cnm ben daha biraktirmadim memeyi ama komşumun dediğini uygulayacam mantıklı geldi çünkü ilk gün üç kere sağım yap ikinci gün iki kere sonrası gün sadece bı kez sağ dedi böyle böyle kesilir dedi ayrıca sabun da sütü cekiyirmus dene ustersen cnm bı çok kötüysen doktoruna danış öncelikle tabiki