Kızım 9 aylık 7 kg, o kadar üzülüyorum ki anlatamam , ek gıdayı yemek istemiyor. Her gün çeşit çeşit yapıp deniyorum hep ağlıyorum artık sinirden , yap yap dök bıktım.mamayı da az içiyor . Mesela 210 falan içebilir ayına göre ama mesela 80-100cc içiyor onunla 4 saat duruyor ya. Delircem gerçekten tükendim 😵💫😢 ne yapabilirim bu süreçte , tavsiyesi olan var mı ??