Kızım 8 aylık daha önce bi ara yapıyordu ama unutmuştu.şuan 1 haftadır sürekli ısırıyo sanırım dişten dolayıda yapıyo çok canım acıyo emzirmek artık kabusa döndü emerek uyuyo hep.söylüyorum acıdığını.gülmüyorum oyun sanmasın diye. elimle tutuyorum hemen çekiyorum ama hep yara oldu sudocrem denedim geçiriyo yarasını ama emdiği için tekrar ısırıyo yapabileceğim bişey varmı ısırmaması için