Ummahaaan Merhaba kızlar, bebeğim sabah yeşil yumuşak kaka yaptı demir ilacı vs kullanmıyoruz sadece d vitamini alıyoruz ve sadece mamayla besleniyor başına gelen yada bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı ? 😥
42Eylul07 Ummahaaan yesil olunca üşütme deniliyor sanirim ama ates tArzi bisey yoksa burun akıntısı gibi normal diyor drlar belki sizin yediginizden gecmistir
Pnarr94 Ummahaaan sarı ve yeşil normal ama tabi yeşil yediğiniz birşey de yapablr. Eğer yeşil kaka sarıya dönüşmüyorsa enfeksiyon olabilir o yüzden bi kaka tahlili yaptırın derim
Bebegimm1 Ummahaaan Benm bebegimde yesil yapiyor hatta 1 senedir yesil yapiyor doktor yesil ve sari renk normal olan demisti hatta tahlil bile vermistim hic bir sey cikmadi usutme falan degil oyle olsa 1 senedir bir sorun olurdu diye dusunuyorum
Hrygkc Canım mukuslu mukuslu mu kakası bizimki de öyle şu an ama aynı zamanda ishal oldu kaka testi verdik amip kisti ve gizli kan çıktı
Ummahaaan Hrygkc mukuslu değil ama ishale yakın yumuşak kakası bizde test yaptırcaz doktorumuz istedi
Ummahaaan Pnarr94 doktorumuz kaka tahlili istedi ama eşim evde değil asker olduğu için görevde gelemedi yarın gelicek yarın ki kakasını vericez artık kendimde gidemiyorum Yüksekovadayz hava şartları uygun değil bebek için
Ummahaaan 42Eylul07 inşallah basit bi usutmedir söz konusu çocuklarımız olunca bokuyla bile dertleniyoruz 🙂
Hrygkc Ummahaaan gözetim altına aldı şu an tekrar tahlil vericez antibiyotik tedavisine başlarız dedi geçmezse tedavi edilmesi gereken bir durum dedi bir de bana 2 hafta boyunca sütün girdiği hiçbir şeyi yememen lazım dedi süte alerjisi de olabilirmiş çocuğun
Ummahaaan Hrygkc bizede doktor süt alerjisi olabilir dedi kaka tahliline göre alerji testi isteyebilirim dedi çok geçmiş olsun umarım sorunsuz geçer tedavi antibiyotige gerek kalmaz insallahhh