14 aylık kızım 1 aydır adım atmaya çalışıyor daha tam yürüyemiyor ama dikkatimi çekti sol ayağı içe doğru basıyor. Sağ ayak gayet normal düz basıyor ama sol ayak içe doğru. Doktora gidicez ama yinede sormak istedim başına gelen çözüm bulan veya nedenini bilen var mı acaba? Bu durum biraz beni korkuttu.