Selam anneler ! Oğlum 2 gündür çok ağlıyordu bezine baktığımda pembeleşmiş idrar vardı . Ve kokusu çok keskindi . Doktora götürdüm . Su kaybı yaşıyor dedi . Bol bol emzir ve su ver dedi . Peki suyu mama ile mi vereyim dedim daha iyi olur dedi . Biraz araştırma yaptım . Bebeğin devam sütü kullanması anne sütünü etkiliyormuş kalitesini falan . Aptamil 1 aldım ara ara vereyim diyorum . Ama tam emin olamadım . Acaba sadece su mu versem ?