Bebişler pusetine kaç aya kadar kullandılar oğlum 4 aylık sığmıyor ayakları dışına çıkıyor artık🤭ama ben kullanıyorum yinede dışarısı çok soğuk olduğu için sarıp içine koyuyorum üstüne de battaniye ortuyorum siz kaç aya kadar kullandınız merak ettim 🤭🌸