Bkmezc ilk önce hayatından telefonu çıkardım 10 dk 15 dk yemek yerken açıyordum ne yerse diye sınır koyup vermem iyi birşey ama çizgi film ile yediği için çoğu şeyin tadını öğrenemediğini söylemişti cidden de öyleydi sevdiği bir kaç şey vardı hergün aynı saatte yemek yedik kahvaltı yaptık ve beraber yaptık 2 hafta çizgi film diye ağladı yemedi aç kalsın dedin 3 hafta 1 kaşıkta olsa çiğniyor ve yutuyordu damağına ekşi tatlı tuzlu sert yumuşak şeyler sürdüm kaşığın sert kısmını falan öncelik tatları öğretmekti sonrası zaten kendi kendine oldu ama sizin bebeğiniz daha 7 aylıkmış yeni ek gıdaya geçmiş zaten çok zorlamayın derim ne kadar zorlarsanız o kadar yemiyorlar