Feyza1 Ağlayan çocuk resmen imtihan. Yaşamayan anlayamaz asla,ben de anlayamazdım. İlk oğlum ağladığında acaba hasta mı olacak derdim o derece sakin,uyumlu hep güleç bir bebekti (2 yaşa kadar) ama o dönemi atlattıktan sonra şimdi yine eski uyumuna döndü.
Kardeşi 13 aylık ve 7. ayından sonra inanılmaz ağlak bir bebek haline evrildi. Öncesinde evde varlığı,yokluğu belli değildi ama şimdi ağlaması için bahanesi öylesine bol ki.. yemek yemesi en az 45 dk fena iştahsız ve seçici. Uyku deseniz 24 saatte kesintisiz belki 5 saat… tahammülümü öylesine zorluyor ki müthiş zormuş ağlayan çocuk. Mizacı böyle değişeceğini sanmıyorum. Allah yoklukları ile imtihan etmesin,yardımcımız olsun.