Günaydınnn kızlar 🌸inşllah yarın elticiğim bana gelicek uzakta yaşıyor kayınvalidemdeydi kaç gündür yarın da bana gelicek gündüz geleceği için önce çaya bişeyler yapayım diyorum
Sarma çok sever onun istedi sadece bende şöyle düşündüm
Sarma
tava böreği
saray sarması
kabak tatlısı 🌸sadece salata ne yapıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️Akşam içinde kesin menüm yok köy tavuğu sever bugün eşime aldırtıcam ona göre bişeyler çıkarıcam inşllah 🥰menüme eklemek istedikleriniz varmı birde şöyle güzel salata tarifleri bekliyorum 🌸