Merhabalar. Dün itibari ile covid pozitif çıktım. Covid için verilen ilaçları istemedim emzirdiğim için. Doğal takviyeler antibiyotik ve parol ile idare etmeye çalışıyorum. Eşim eczaneden redoxon almış. Emzirme dönemi ile ilgili yapılan çalışma yok yazıyor. Emzirme döneminde doktoruna danışıp kullanan var mı?? Cevap yazarsanız çok sevinirim