2 aylık oğlum var şuan tek derdim bu memeyi önce acıkıp alıyor sonra bacaklarını kasıp ağlayarak bırakıyor gAzdandır değil mi 5 dakika Bİle emmiyor yAni uyutup tekrar vermem lazım çünkü sinirden ve ağlamaktan bir daha asla almıyor bende cok korkuyorum memeyi bırakır diye inş geçici süreçtir çünkü cidden cok yıpratıcı ısrarla emzirsek bırakmaz dimi ısrarla veriyorum uykulu iken deniyorum falan çünkü sütüm cok yarıyor maşalalh kilosu iyi ama kontrolde görcez bunu yapmaya başlayalı kontrole gitmedik tecrübesi olanlar lütfen geçecek mi yazın ben inatla meme veriyorum sinirlenince asla zorlamıyorum uyutup uynanınca yeniden veriyorum kısa kısa oluyor ama en azından süt gidiyor midesine diye düşünüyorum başka önerisi olan böyle birşey yaşayan varmı ? Neden böyle oluyor gaz değilse 😬🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️😭😫