AysenurOzil Kızlar bebekleriniz kaç aylıkken konuşmaya başladi ?17 aylık bebeğim var. Soyledigi kelimeler anne, baba, dede, araba, ağaç, bitti, gitti. Bazen TV açıyorum iş yaptığım zamanlar çok vicdan azabı çekiyorum.
Ayseee27 AysenurOzil şuan 20 aylık baya var kelimesi o aylarda da sizinki kadar olabilir kış gelince tv bizde çok açmaya başladık kapatıyorum kendimde oynuyorum ama eve tıkılıp kaldık çabuk sıkılıuorlar kız bebek.
Aalya AysenurOzil 17 aylık oldu bugün mama ,meme,bebe,anne,baba,dede,bazen miyav bazen pisi pisi , bazen gel yerıne gee bu kadar 😅son soyledıklerım belki haftada bir bile soylemıyor
makarnadelisi Bizde baba gel anne dede al kedi birde abba diyoruz ne demek se artık o başka da bişey yok
AysenurOzil Ayseee27 ev işi yetişmiyor maalesef uykuları çok kısa bende açıyorum ama sonra pişman oluyorum
Ayseee27 AysenurOzil bende pişman oluyorım ama açıyorum yoksa hiçbişey yapamıuorım bırak hiç bişey yapma çocugnla ilgilen diyenler oluyor burda tabikide ilgileniyoruz ama ev işi yemekte bi yere kadar boşveriliyor
makarnadelisi Ayseee27 o kadar hklısıınki kendimi ahtapot gibi hissediyorum bir elim bulaşıkta bir elim ev işi bir elim kendimde bir 5 elimde kızımda. Bir gün eve bakma ev alıp başını gidiyor ama yaza çok rahatlayacağız inanıyorum
Ayseee27 makarnadelisi evet en azından dışarı çıkıp enerjisini atabilir şimdi yorulmadıkları için sıkılıuorlar ve uykuya da direniyorlar