Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğim var.. emziriyorum ve mama takviyesi almasına rağmen iki aydır sadece 400 gr alıyor. 4 kiloya yakın doğdu 2 aya kadar da çok güzel kilo aldı iştahlı bir bebek ama 2 aydır çok az kilo alıyor neden olabilir bu durumu yaşayan var mı