Merhaba hanımlar tekrardan yazıyorum Bebeğim 5 aylık doktorumuz FERROZİNC-G diye bir ilaç verdi 3 gün oldu kullanalı dün gece öyle bir kustu ki ödüm koptu bizim gibi aynı kusarız ya dolu dolu tazzikli şok oldum üstüm başım yerler sanki 2 günlük emdiği sütü kustu birde çok huzursuz oldu çok karnından bağırsaklarından gurul gurul ses geliyor başka kullanan varmı