Dün başlık açmıştım burada. Akşama test sonucumuz geldi. Eşim pozitif ben negatif. 5 aylık oğlumuza da bulaşmış. Eşime ayrı odada bakıyorum oğluma ayrı. Oğlumun ateşi falan geçti kuru öksürük var sadece. Maske takarak emziriyorum, kucağıma alıyorum. Benim de boğazım gıcıklanıyor ama çok şükür iyiyim. Böyle yaşayan oldu mu. Bu sureci en kolay ve sağlıklı atlatmak için önerileriniz neler?