Ya düne kadar bu durumu hiç kafama takmamıştım sağolsun dün bi arkadaşım düşürdü aklıma, kızım şuan 7. Ayının içinde ve tüylü bi bebek, doğduğunda kulaklarında bile tüy vardı onlar döküldü ama sırtı kolu bacağı halen tüylü, açıkçası kolu ve bacağı sonradan mı çıktı yoksa doğduğunda varmıydı hiç hatırlamıyorum dikkat etmemiştim , sırtında ve omuzlarında baya vardı ama halen de varlar çok çok az döküldüler, arkadaşım artık dökülmez dökülse 4. Aya kadar dökülürdü çok kıllı bi kız olacak bu dedi çok üzüldüm çok moralim bozuldu acaba doktoramı sorsam dşye düşünüyorum ya başına böyle bişey gelen varmı nasıl moralim bozuk anlatamam