Slyshn b3n polaris almıştım flo’dan.. Hafif ve esnek olması lazım, bir de sandalet almıştım en çok onu kullandık çünkü yazdı 🙃
Çok rahat ettik ama polaris ayakkabı inın arkası çok kı3ılıyor giydirirk3n çok zor oluyo 🤦🏻♀️
Ayak numarası da ayak ölçüsüne göre ve firmaya göre değişiyor , bi markada 21 olurken başka marka 19 oluyor gibi 🤷🏻♀️