Kızlar ayak baş parmağım şişti alt tabani da şiş parmağımın tam altı ne vurdum ne kırdım ne incittim gece yatarken birden oldu. Sezeryan sonrası bı yerlerden patlak veriyomus vücut dediler öncesinde de belim tutuldu 5 ay oncesine kadar ayağıma ne oldu bilmiyorum davul gibi şiş sadece agri kesici krem verdiler emzirdiğim için sadece de parol kullanıyorum var mı başına gelen ağlamaktan öldüm