Eloss11 1,5 / 2 yaşına kadar idare edin kayınvalidenizle ama bu süreci uzatmadan birini bulun yada bu yaşlardan itibaren alan yerler de var bence oraları da alternatif olarak düşünülebilir . Sizi çok iyi anlıyorum. Çünkü hemen herşeyi kapıyorlar . Biz 2 yaşına girdik , evde resmen gerek sözel gerek fiziksel bizi taklit ediyor. Ben de Eylül de vermek istiyorum çünkü 2.ye hamileyim, ve ikisine yetememek gibi bir his kapladı içimi. Şuan İngilizce 70-80 kelimemiz var yani ne kadar çok ilgilenirsek o kdr çok dönüt alıyoruz ve ben bu dönemlerini boş geçirsin istemiyorum. Ben de doktoraya başlayacaktım bu yaz , ama 2 bebekle olmayacak erteleyeceğim gibi duruyor. Sizi çok iyi anlıyorum , çalışarak da çok iyi yapıyorsunuz . 😊