Kızlar oğlum tam 5 buçuk aylık
Bronşit oldu şu an hastanedeyiz
Az önce doktor muyneye geldi ve bebeğim normal sırt üstü yatıyordu
Ellerinden kaldırmaya çalıştı ama bebeğim gelmedi ve hipotonik bebek dedi
Normal de gelir destekli oturabiliyor başını gayet güzel kaldırabiliyor mesela yüz üstü yatirdigimizda kendisi dönebiliyor
Sizce hipotonik bebek olsa bunları yapabilir miydi
Şu an hasta bebeğim ondan halsiz düşmüş olabilir mi lütfen yazın fikirlerinizi