Derya-Deniz İyi günler kilo alımından dolayı doktor bunu verdi kızım 10 buçuk aylık fakat biberonu hiç istemiyor bardakla yada kaşıklada çok ızun zamanda döke döke içiyor başka besinlere karıştırıp kullanan oldu mu
Habibe08 Derya-Deniz benim oğlum 1 seneyi gecik kullandi iciyodu severek ama eczacilar her cocuk icmiyo cogu cocuk daha dogrusu bi sefer kokusunu aldiysa neyle versen gene istemez gerçekten de kotu kokuyo ama hele dokuldugu yerden cok zor cikiyo
ipekkizz Derya-Deniz bize verdi doktorumuz kızım içmedi mama yaptım onuda yemedi cünkü ısıtılmıyorda vermeyi bıraktım saglıgı yerinde kilo önemli degl diye. Gecen doktorumjz sordu yemiyor dedim makarna vs yiyorsa onlara sos yap demişti.
Derya-Deniz MerveAkty bugün pzar olduğu için doktoruna soramadım yarın soracağım muhallebi yada sizin dediğiniz gibi keke falan katablir miyim diye
MerveAkty Derya-Deniz Benim doktorum büyük ihtimalle içmez demişti muhallebi olur pankek olur kek olur süt yerine bunu kullanabilirsiniz demişti ama yinede bi sorun tabii😊
Derya-Deniz Deletedmom5284 onu denemedim birde biberonlar eşime verdirteceğim beni emdiği içinalmak istemiyor olabilir
Minis Asla içmiyor. Nefret ediyor resmen. Muz koydum denedim az az yoğurda karıştırdım denedim. Asla almıyor
Derya-Deniz MerveAkty benimki inat olduğu için içmiyor anlamadım en azından yiyeceklere karışırsa öyle vereydim
MerveAkty Derya-Deniz benimkide önce içmedi biberonu görünce ağlıyordu sonra biseylere karistirdim 1 hafta sonra bi deneyeyimdedim içti. 2 ayda 2 kilo aldı
Habibe08 Derya-Deniz yani şöyle diyim benim oglum kalp hastası oldugu için verdiler ictide olmasi gerektigi gibiydi zaten onun icin veriyolar zayıf kalmasin diye
Derya-Deniz MerveAkty inşallah alır birde diş çıkarıyor sanırım günlük yediklerini de yemek istemiyorbi büyüseler di
Derya-Deniz ipekkizz teşekkür ederim yarın arayıp soracağım şırınga ile verdik bugün yani biraz 11 aya da yakın olunca küçük bebekler gibi olmuyor şırıngaya saldırıyor kaçıyor