Karaca Hatır hüps sütlü kahve makinesini kullanan varmı memnunmusunuz
Nur321 Kullanıyorum memnunum ☺️
Nur321 kullanıyorum memnunum, köpüğü de gayet iyi 🤙🏻
Nur321 geçen yıl ocakta almıştım memnunum ben ☺️
Bende kullanıyorum hüps çok iyi