Sumeyyebaglan 2 sene öncesine kadar 5 yıl bir turizm meslek lisesinde Fransızca öğretmeniydim.Ücret ders saatine göre yatıyordu,saati 15 tl falandı,şimdi kaç olmuştur bilmiyorum.Halk Eğitim Merkezi’nde de Fransızca kurs veriyordum akşamları.Onun da ders saat ücreti aynıydı.Sigortamı da çalıştığım gün kadar yatırıyorlardı.Tatillerde falan kesiliyordu.Sadece ne zaman ne kadar çalışıyorsan o kadar maaş ve sigorta oluyor yani.Başvurumu ağustos bazen eylül ayında yapar ekimde işe başlardım.Çünkü çalıştığım okul ve Halk Eğitim’de verdiğim kurs ekimde başlıyordu.Bu arada lisede çalışırken 1 sene ücretsiz nöbet de tuttum,nöbet için para ödenmiyor.Ama bana bedava çalış deseler de çalışırım,çok seviyorum öğretmenliği.Çocuk doğurduğum için işi bıraktım,kızıma bakıyorum.