Cuma günü sabah augmentin kullanmaya başladım ilk dozu içtikten sonra ateş titreme yaşadım dişimdeki apseden dolayıdır diye düşündüm neyse ikinci günü ateş olmadı ama bende baygınlık hissi yaratmaya başladı uyku yaptı halsizim anlayacağınız. Bugün pazar olduğu için doktora ulaşamıyorum ama ilacı içmemeye karar verdim bu yaşadıklarım normal mi acaba? Yaşayan var mı?