MiraysMutti Benim kayınvalidemler yapıyor inanılmaz faydasını gördük herkes bir şişe ile başlıyor kasa kasa alıp gidiyor gerçekten mucize bişey. Yetişkinlere yarım çay bardağı aç karına bebek ve çocuklara ise bir yemek kaşığını geçmeyecek şekilde öneriyorlar kesinlikle doğal ve katkı maddesiz yapılıyor. Kayınvalidem kozalağı kendisi topluyor köyde yaşıyorlar