Anneler bebegim bebelac mamayla besleniyor 6 aylik olduk bebelagin 2 numarasina basladik.fakat bebegim kabiz oldu. 1 numarada boyle bi sikinti yoktu cok rahat yapabiliyordu. Ne yapmam gerek yardimci olurmusunuz daha once sma kullaniyordum oda gaz ve kabiz yapmisti ondan bebelaga gecmistik o gayey iyiydi fakat 2 numarasi bizi maffetti acaba 1 numaraya 1 ay kadar tekrar dewam etsem bagirsaklari biraz daha gelissemi bilemedim ne yapicagimi 🤦🤦🤦