Alya233 Ne uykumuz kaldı ne iştah kaldı inan sinirden elim ayağım titriyor bazen nie böyle 9ldu ya normalde gece 7 yada 8 gibi uyuyan kız uyumaz oldu birde gece kalkmayı huy edinmiş gündüzde geceden beter ne yapmam lazım akıl verin lütfen
esrujj Alya233 4. Ay büyüme atağı olabilir. Benim bebeğim de 4 aylık ne gece uykusu var ne gündüz…. bir yerleri ağrıyor diye endişelendim doktora gittik dişler de başlamış biraz ağır bir süreç olacak sanırım
ayseeeasln21 Alya233 4 ay 6 gunluguz bizde de durumlar aynı gündüz uykusu 5 dakika falan 😒 Aşırı derecede huysuz ve çekilmez bir hal alıyor :( Ufaktan dişlerimiz de başladı zorlanmamak elde değil
Buseslm Alya233 benim bebeğimde 4 aylık kolik yeni yeni biraz gazı geçmeye başladı en başından beri hiç uyuyamadığı için ben alıştım sanırım 7 8 de uyumak basıl bişey ki🤷♀️ Benim ki 12 den önce uyumaz sürekli uyanır. Gazdan dolayı çok çektik gündüzde öyle ayağımda sallıyorum bırakınca hemen uyanıyor.
eceunverkanra Alya233 Meshur 4.ay atagind bebeginiz☺️ Gecici bir durum geciyor merak etmeyin saglikla buyusun🌸🌸
Alya233 Buseslm Allah yardımcın olsun canım bizimki gazliydi kimyonlu rezene birebir oldu dene istersen
eceunverkanra Alya233 Toplamda 35gun suruyor ama siz yolu yarilamissiniz 3bucuk aydan 4bucuk aylik olan sureyi kapsiyor sizin az kalmis☺️
Buseslm Alya233 bizim ağır kolik onlar hiç bir işe yaramadı neler neler denedik ama sadece zamanla biraz azaldı
Deletedmom_101 Alya233 4 ay 29 günden bildiriyorum çok şükür o kötü günler azaldı ama hala uykuya direniyor bende ısrarla o direndikçe uyutmaya direniyorum mesela telefondan müzik açıp karsısında oynuyorum beni izlerken en sonunda uyuyor ağlatmadan 🙏😂
Hahahahah12 Alya233 4 ay 2 günden selam 🙋🏼♀️🤷🏼♀️ Beter durumdayız ne uyuyor ne emiyor sürekli ağlıyor 🤷🏼♀️
Alya233 Hahahahah12 biz çok fazla meme reddi yaşıyoruz sizdede oluyor mu ac kalmasın diye mama veriyorum