Canım ben nelerden geçtim emmedi silikon uç sağma vs. Öncelikle kızım 2buçuk aylık gün boyu memede kilosu önde aslında bizimle olmak hoşlarına gittiği için sürekli emmek istiyor bizedemama dediler verdik e şimdide sütün çok yarıyor mama verme dedi. Yaşadım söylüyorum mamaya başlamak kolay bırakmak çok zor oluyor allahtaj ben cc artırmamışyım hep sütüme güvendim dua ettim süt delisi bir kızım var şuan kusar yine emer bizle olmayı seviyorlar mama verme emzir sev onu birde gaz olayına dikkat et sıkıntı ise gaz damlasına başlarsın. Şuan ilk çocuk ilk günler ense rahat edersinlet şaka gibi geliyor mama kolay gibi geliyor ama ilerde evetemmesi harika çıkart ver emsin diyorsun her anne çocuğunu tanıt en iyisini o düşünür pbilir nacizanr yasadıklaromo anlattım bol emzirme li sağlıklı en başta da mutlu bir bebek olması dileği ile 😊