Fotoğrafta aşırı net belli değil ama elime geliyordu ben diş eti kabası falan diye umursamamıştım, bugün eşim parmağımı ısırdı battı acıdı falan deyince iyice baktım da diş patlamış. Kaşık sırtıyla vurdum ses çıkıyor resmen patlamış. Yapmam gereken bir şey var mı acaba doktora yazdım da daha görmedi. Tahmini süreç ne kadar sürer acaba tam çıkması için.
