Kızlar merhaba kızım 14 aylık dün Sabahtan beri belliydi rahatsız olduğu akşama doğru iyice halsizleşti ateşi çıkmaya başladı biraz takip edeyim dedim sirkeli su vs ile düşürmeye çalıştım çok şükür düştü ama gece saat 1 den sonra ateşi hiç dinmedi ateş düşürücü vermeme rağmen en son saat 3 buçuk giti 41 dereceye çıktı ateşi 😪 Ve hemen acile götürdük boğazları enfeksiyon kapmış 😒 Başına gelen var mı birşey yiyip içmiyor halsiz ve iyice soldu çocuğum yüzü gözü küçüldü ilk defa rahatsızlık geçiriyoruz böyle ateşli ateşi ara ara düşüyor antibiyotik inşallah işe yarar başka tavsiyesi olan varsa yardımcı olursa sevinirim