Kuzeybabyy Epilasyona yazıldım ama daha başlamadım ödemede yapmadım iptal etme şansım var ben diode buz başlıklıya başlıcaktım ama tekrar çıkıyor gibi yorumlara denk geldim alexandra yı tavsiye eden çoğunlukta kararsız kaldım 😞
birtutamsac Kuzeybabyy buzun geri çıkardığını duydum bende memnun kalmayan arkadaşımda var, alexandr düşünüyorum ben emzirme dönemi biterse inşallah. Yaptıranlardan daha iyi yorum gelir bende şurda bekleyim 😌
Deletedmom0099 Kuzeybabyy daha 2 gün önce lazere gittiğimde uzmanla bu konuyu konustuk. etkili olan alex kesinlikle, diğerleri kesin çözüm olmuyor
Kuzeybabyy Deletedmom0099 sizde İstanbul anadolu yakasındaydınız galşba öyle hatırlıyorum nereye gidiyorsunuz bana pazar günü açık olan bir yer lazım eşim bebeğe bakıcak ☹️
Daphnemom Ben Alex yaptırıyorum öyle söylendiği gibi bir acısı yok zaten tüylü bi insan değilim çok fazla kadın da Alex daha iyi dedi
Deletedmom0099 Kuzeybabyy evet doğru hatırlıyorsunuz ama pazar günü her yer kapalı 🤭 ben gittiğim yerden çok memnunum, 4 seans gittim 6 aydır bacaklarım cıkmıyor, diğer bölgelerde 3 ay sonra bebek tüyü gibi çıkıyor valla. tuzlada estetik center 🙂
Kuzeybabyy Deletedmom0099 malesef en begendiğim yerler pazar günü kapalı buz lazer yapan bir iki yer buldum orasıda içime sinmedi araştırmaya devam ediyorum 🙃