Cisem_25 Kekimin içi hamur kalmış nasıl değerlendirebilirim bir sürü malzeme ziyan olsun istemiyorum ☹️
BirAlparslanAnnesi Cisem_25 o halde biraz daha geri at fırına az daha pişsin sonra lokmalık truf lar yapabilirsin kahve yanına çok güzel oluyo
eylulmin Cisem_25 benim de öyle olmuştu bir kere. Fırının üst ayarını kapatıp alt ayarını biraz daha düşük açmıştım. Öyle pişmişti
dinle_beni_bi Cisem_25 küçük parçalara ayır tepsiye koy tekrar fırına düşük ayarla at. Çıkıp soğuyunca robottan geçir içine çikolatalı sos hindistan cevizi, ceviz, ne varsa koy. Küçük küçük yuvarla.
Cisem_25 BirAlparslanAnnesi Gece pişirdim öyle bıraktım uyudum. Sizin dediğiniz fırından çıkardığım süre için mi geçerli şu an da yağabilir miyim?
Cisem_25 eylulmin Bir saat bekledim pişmedi sizin dediğiniz gibi yaptım pişmiştir diye çıkardım sonuç hüsran
BirAlparslanAnnesi Cisem_25 bak arkadaş çok güzel tarif vermiş onuda yapabilirsin yada aynı sekilde pişirip rondodan geçirip ceviz bisküvi krema vs evde ne varsa karıştırıp truf da yapabilirsin.ziyan olmaz merak etme her türlü değerlendirebilirsin
Mommysharkdoodoodoodoo Parçalara ayırıp fırına tekrar ver pişince rondoda çektir borcama yay. Üstüne muhallebi ya da puding dök. 1 paket de krem şanti hazırla puding soğuyunca üstüne yay. Dolapta 2 saat beklet boydan kes sar. Saray sarmasının kekli hali olur.