Kızlar bebeğim 3. Ayına girecek nerdeyse 2 hafta sallamadan uyutmayı denedik uyuyor ama çok huzursuzlanıyor hep sallanmak istiyor sallanma arsızı oldu resmen evet mecbur salladık baştan beri çünkü kolik seviyesinde gazlı ve çok huysuz oluyordu hep ağlıyordu sallamayı hiç istemiyorum ama sallamayıcna saatlerce uyumuyor bizde dinlenemiyoruz napmalıyım?(4. Aydan önce uyku eğitimi verilmediğini biliyorum)