Kedidirokedi hepsini denediniz mi ne kadar sure kullandiniz. Bioderma dan cok memnunum ben atoderm intensive baume ve cicabio serisinden kullandim. Cok arttiginda kortizonlu kremini surdum. Ama gunde en az uc kez üstünü cikarip tamamen kremliyordum. Krem surmeden once de ilik suyla vucudunu islatip sonra krem surmeyi deneyin. İnanin daha cabuk iyilesecek nemlendirme etkisi artiyor. İki uc haftaya bi şekilde gecti bizim. Oncesinde geciremiyordum.
Emiyorsa diyet yaptiginiz seylerin disindaki bisey daha dokunuyor olabilir. Birde yunlu kıyafet giydirmeyin. Deterjan ne kullaniyorsunuz o da rahatsız ediyor olabilir.