meraklibiranne Bebeğimde çok felaket balgam var kusmaya çalşıyor çok ağlıyor ama çıkmıyor bir türlü ilaçları da kullanıyoruz ama o balgam çıkmıyor sesi falan kısıldı yavrumun var mı öneriniz
Birkedibirbebekkkk meraklibiranne prospan kullanin canim. Doktorumuz yazdi gunde 3 kere 2.5 ml bugun 5. Gün tamamen gecirdi. Cok fena balgami vardi sizde doktrunuza danisip kullanabilirsiniz. Gecmis olsun