Merhaba arkadaşlar başıma gelince hemen yazmak istedim. Ek gıdaya geçtiğimiz için uygun fiyatlı olduğundan sinbo çorba/buharlı pişirici almıştım henüz 1 buçuk ay oldu. Herzaman ki gibi sebzeleri ve suyunu koyup fişe taktım 10-15 dk sonra altından ateş atarak pat diye ses geldi 2 saniye felan sürdü ve sesi yüksek değildi. Kullanan varsa dikkat etsin lütfen