4 aylıık , düzeltilmiş 3 aylık. Hep Yüz üstü yatıyor . Geceleri kafasını bi sapa bi sola yapmaya başlıyo , kucagıma alsam da devam ediyo ben de beslıyorum.. Ama çok sık gelıyor bana beslenmesi , sütüm yeterli onda sorun yok . Küçükke bile 5 saat uyudugy olurdu . Şimdi çok sık yapıyor , hatta doyuyor 1 saat sonra tekrar başlıyor bi sağ bi sol. Gece asla uyanmıyor bu arada. Anlamıyorum sıkıntısı ne? Bir fikri olan var mı?