balporsuguu Hiç açılmamıs,karton kutusunda 105′li 6 numara premium care satiyorum.Almak isteyen olursa piyasanin altinda bir fiyattan verecegim
Singlemom balporsuguu evet öle çok saçma bu kadar artması geçen gördüm şok oldum size bişey demem zaten lafım bunu yapanlara
Alenffc18 balporsuguu teşekkür ederim migros da 349 tl zaten bir de size kargo ödeyecem iyi günler iyi satıslar
balporsuguu ketcapli_lahmacun bana hediye getirdi arkadasim ama kizim 5 kullaniyor su an o yuzden satip 5 numara almayi dusundum
balporsuguu Canlarim41 bncede beze gore pahali ama netten baktim en ucuz 479 du.Keske boyle olmasa benim alacagim bezde pahali yoksa daha uyguna veririm elbette.
Mavi_deniz balporsuguu bence dursun git gide herşeye zam geliyor 6 kullanacağı zaman kullanırsınız. Valla bez artık o kadar pahalı ki biran önce tuvalete alıştırmak istiyorum artık