Deletedmom_58 https://resimyukle.io/r/IBscliQJgK Ilk resimdeki kapandı ne demek oluyor Ikinci resim de doğum parası için girip bakıyorum ama ödenecek tutar yok diyo neden öyle bilen varsa yardımcı olur musunuz?
Hilal_asena40 Bunu en kolay ogrenmek icin ptt ye gitmeniz lazim ben 25 gunlukken almıştım dogum Parasini