meraklibiranne Dün akşam üzeri yarısını yedirmiştim yatmadan da yarısını yediririm diye kaloriferin üstüne koymuştum sabaha kadar orda kalmış bozulmuş mudur veriyim mi atıyım mı
biruykusuzanne meraklibiranne 24 saat içinde tüketmeniz gerekiyor kalanı da dolapta beklemesini gerekiyor. 24 saat geçtiyse mutlaka atmanız gerekiyor
Deletedmom0099 meraklibiranne buzdolabında durursa 24 saat içinde tüketilebilir ama sizinki bozulmuş direk çöpe atın
Gigyyy meraklibiranne Aynisi dün bana da oldu unuttum , sulanma yapmış attım direk ,hiç gerek yok kafamda soru işareti kalsin istemedim