Hanımlar bebeğim 2 ay 10 günlük çok çok hasta ateşi yıkama burnu her dakika kapanıyor açsam da yeterli değil gibi oluyor ne uykusu kaldı ne de emmesi doktora da gittik bi çocuk acile ciğerlerinde bişe yok diye gönderdi ama eminim ki tam ciğerden böyle hırıltılı bi öksürüğü var bebeğimin çok üzgünüm çok da dikkat etmiştim halbuki ama bebek ziyaretine gelen kişileri ne kadar uyarmamda birisi çok kötü grip şekilde gelmiş 😔😔😔