Bahardda Kızlar dün gece saat başı kalkan oğlum sadece iki defa kalktı emip uyudu 4,5 aylık sizce bu normal mi
Liyaninannesiiii Bahardda ataginiz bitmiş demek ki canım. Biz de smdi 4 ay 5 günlük yarım saatte bir kalkıp emiyor ya şaka gibi demek ki geçici süreç sevinmeliyim😇
Caglamm Günaydın benim kızımda 2 saatte bir uyanıyordu 2 gündür gece sadece 2 kez kalktı bu arada biz de 4ay12 günlük olduk
Bahardda Ahsendsl maşallah maşallah nazarım değmesin amin canım bütün anneler biraz rahatlasın kaç aydır ne çektiğimi ben bilirim umarım böyle devam eder🤨
Caglamm Bahardda ilk başlarda koyuyordum baktım ilk üç ay saklanabiliyormuş attım bir çoğunu son 1,5 ay içinde atmayı planlıyorum bide sağdığım sütler için termos alıcam iş yerinde sağıp eve getirebileyim diye sen ne zaman başlayacaksın
Bahardda Caglamm iki hafta sonra başlıcam ama benim sağma gibi bi durumum yok az çalışcam inşallah yetişip emziririm